niedziela, 11 maja 2014

Różowy akcet

3 komentarze:
 












Hello Fullerki!

Jestem znana z dwóch kolorów w szafie. 80% mojej garderoby stanowi mój ukochany kolor czarny, a 20% to biel lub beż. Do niedawna absolutnie nie lubiłam eksperymentować ze swoim imagem ani stylem. Mój wygląd stanowi moją wizytówkę i czułam, że w czerni bądź czerni i bieli jestem postrzegana tak jak lubię być postrzegana. Jestem absolutną fanką klasyki, nowoczesnej klasyki oraz dobrych jakościowo ubrań. Klasyka w tym looku to biała koszula dobrej jakości. Element nowoczesnej klasyki stanowią spodnie: dresowe, ale wykonane z tkaniny imitującej skórę, kupione w sieciówce.

Jednak mam nadzieję  dziś Was zaskoczyć. Fuller sprawił, że zaczęłam się rozglądać za ubraniami, na które nigdy bym się wcześniej nie zdecydowała. Przykładem na to jest płaszcz w kolorze ostrej fuksji od polskiego producenta. Płaszcz pomogła mi wybrać moja mama. Ma oversizowy fason z bardzo klasycznym wykończeniem przy szyji. To powoduje, że wygląda się w nim nieco poważnie, jednak w połączeniu z dresowymi spodniami ze skórki, przełamuje się to wrażenie. Kolor ten idealnie pasuje do brunetek i ma jeszcze jedną zaletę: gwarantuje wiele spojrzeń gdy idzie się ulicą. Następnym razem obiecuje Was również zaskoczyć.



Fullerka Sylwia (rozmiar 40):



Płaszcz: ARYTON
Koszula: Calvin Klein
Spodnie: Zara
Torebka: Chanel
Okulary: Tom Ford 
Naszyjnik: ZOZO desing
Bransoletki: Swarovski, Lewanowicz
Zegarek: Michael Kors
Buty: CASADEI





3 komentarze:

  1. Jak zwykle zjawiskowa Sylwia :) A kolor fantastyczny, bardzo do Ciebie pasuje i nadal wyglądasz elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita stylizacja; bardzo podobają mi się spodnie ;-). Występowały jeszcze w jakiś stylizacjach?

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff